skip to Main Content

Hoe zet je het bedrijf van een interimmanager opnieuw in de markt? Hoe zorg je ervoor dat zijn aanpak en successen in het bedrijfsleven worden weerspiegeld in zijn ‘merk’? Ubbo Kuper had het te druk met lopende opdrachten, waardoor hij maar niet toekwam aan zijn – verouderde – site, zijn logo, webteksten en een doeltreffende LinkedInpagina. Kortom: hij was toe aan een volledige rebranding. Aan José van der Pijl (Communicatie- en Social media advies) en Jeroen Langelaar (Stonewall Tekst) de taak om Ubbo opnieuw in de markt te zetten.

Op basis van diverse gesprekken met Ubbo schreef José een strategie: wie is Ubbo Kuper en hoe kan zijn persoonlijkheid en aanpak worden vertaald naar een nieuwe bedrijfsnaam, website en logo. Brainstormsessies, overleg en veel schrijf- en schrapwerk volgde, met als resultaat: ‘GBv Leidinggeven’, waarin GBv staat voor Gezond Boerenverstand. Want iedereen die de nuchtere Drent en voormalig profschaatser een beetje kent, weet dat hij dáár voor staat.

De naam werd vergezeld van een daadkrachtig logo, een mooie nieuwe site en treffende webteksten, in lijn met de eerder opgestelde strategie. Ook werd zijn LinkedInpagina en verdere ‘online presence’ onder handen genomen. In twee maanden tijd kreeg Ubbo Kuper een geheel nieuw – en belangrijker: passend – merk aangemeten. Het resultaat is te zien op http://www.gbvleidinggeven.nl

 

Back To Top
Zoeken