skip to Main Content

‘Gepokt en gemazeld in het bedrijfsleven’, deze term is op mij van toepassing. Mijn loopbaan ben ik begonnen bij reclamebureaus in Rotterdam. Daarna heb ik een overstap gemaakt naar de verkoop en geproefd aan het ondernemerschap. Later met veel plezier gewerkt als officemanager en directiesecretaresse, functies waarbij het draait om improvisatievermogen, taal, klantcontact en inlevingsvermogen. Aanspreekpunt voor klanten en sparringpartner voor de directie.

Communicatie ging een steeds grotere plek innemen in mijn werk. Het volgen van de opleidingen NIMA A-Communicatie en B-Interne- en Concerncommunicatie was dan ook een logische stap. Specifieke communicatiefuncties bij verschillende bedrijven in Alphen aan den Rijn volgden.

Begin 2014 ben ik gestart als ondernemer. Vanuit onder andere mijn communicatie-achtergrond was ik al gewend om te spreken namens organisaties. Dat doe ik nu ook, als woordvoerder, beheerder en communitymanager voor bedrijven op social media.

Link met mij op LinkedIn
button-linkedin[1]

Jose van der Pijl

Back To Top
Zoeken